RESULTAT FRÅN ÖREBRO FÄLRITTKLUBB

Film kommer!

En trevlig dag var det, jättefin anläggning!

Dressyr: Hon var superfin, lätt i handen, följsam och känslig redan från början. När jag väl red programmet blev hon lite mattare, men inget som märktes. Vi gjorde minimissar, sånt där typiskt men det kändes ändå bra. Längningen vart bra och första inridningen. Fick ca 55 straff.
Hoppning:
Jättekul bana med fina hinder. Det var mycket svängar så man fick vara noggrann med det. Jag hittade bra avsprångspunkter och det vart en bra runda. Hon nuddade tre bommar, men ingen föll. Jag var en av två st som blev helt felfria i hoppningen i min klass. 0 straff.
Terräng:
Vi kom rätt på varje hinder, hade ett supertempo och allt kändes jättebra. Men vid hinder nummer 10a som var en stock och sedan gick det neråt och det var direkt vatten så ville hon inte. Hon har aldrig hoppat såna hinder där vattnet kommer direkt så det blev tre stopp och en sur Danni som fick skritta tillbaks till framridningen. Det var fyra stycken som hade vägrat ut sig på det hindret och det var bara två stycken som gått helt felfria, alla andra hade stopp.

Dressyr:











Vetrinärbesiktning:



Terrängen:







Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0