RESULTAT FRÅN BROKINDHOPPNING

Resultatet från Brokinds ponnytävling med Pitchi:

LB - 100 cm: Vi kom in fel på vissa hinder och det blev ingen rytm i det hela. Men när jag kollade på filmen såg det bättre ut än vad det kändes (vilket det brukar göra). Men Pitchi har börjat nonchalera 1 m nu, vi börjar tycka det är lågt. Men vi fick ett pet på första hindret, hästen lyfter helt enkelt inte på benen.
LA - 110 cm: På framhoppningen var hon awesome! Pigg vaken och tryckte till i varje språng. Väl inne på banan fick vi ett stopp på första hindret, jag uppmärksammade henne inte tillräckligt. Sen hoppade hon bra, kom lite kort in på 2an och 3an och sen var det en väldigt skarp sväng till 4:an som var en mur och då kom jag så diagonalt så det blev ett till stopp och uteslutning.
Men var inte onöjd för det, jag var glad över att det inte känns högt längre. Och så kan jag väl skylla på att ridhuset var jättelitet och banorna väldigt svåra?

Bilder kommer ..

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0