LUCKY CHARM

Jag har faktiskt inte haft så mycket tid över till att sitta vid datorn och så har jag inte haft så mycket nytt att komma med så det har inte blivit så mycket för min del. Första veckan i skolan med läxorna är avklarad och nu är det bara att fortsätta.
Borneo har fått det ganska lungt nu, har tränat honom lite med plastpåsen. Igår fixa mamma och jag till hans sår och sen fick han stå inne i fyra timmar och äta. På kvällen var jag hos min kompis Linnéa. Hon bor på landet så vi gick ut till stallet för att se om hästarna var inna. Borstade på Myran en stund och hon gillade det och sen så blev jag vän med Tubbe. Haha, han är en suris häst men tillslut så vart jag hans kompis.
Ska åka upp till Borneo senare och pussa på honom. Men nu måste jag plugga vidare...

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0