IGÅR

Igår red jag Carubus som var jättepigg och busig! Red på banan och han var framåt och glad. Gjorde för första gången galoppvolter med han i båda varven, härligt. Han har börjat bli stark nu vilket är bra. Han ska ju bli värsta muskelpaketet ;)
Efter det red jag, mamma och Adrian ut, det var mysigt. Då red jag på Pitchi. Hon var glad och snäll, när vi kom hem började det bli mörkt så jag hann inte rida Nikita
Jag satt också upp på Missy några varv så hon fick galoppera av henne (hon hade inga problem alls med min längd/tyngd) eftersom hon busar lite med Sabina. Hon var också jättepigg.


Som ni ser har min Sverigeväst kommit! :D Den har axelskydd också, men jag hade inte på mig det igår.








Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0