FÖRSTA GÅNGEN JAG HOPPAR C&N

Igår red jag ungisarna på fältet och båda skötte sig jättebra. Niktia ville gärna gå till dom andra så hon ville inte riktigt gå dit jag styrde. Men dom var inte tittiga och sprang på bra! Mycket galopp och trav blev det men båda var pigga och glada så det var inga problem. Efter det fick dom gå in i paddocken och hoppa ett 20 cm räcke med infångare, först i skritt sen trav och sist glaopp. Både rev en gång men när dom hittade tekniken hoppade dom bra och då slutade vi. Tänk, nu har jag hoppat dom för första gången.
Pitchi red jag dresyr på banan, lite trimm inför imorgon. Hon kändes fin, mjuk i handen och samarbetsvillig. Red dressyrprogrammet två gånger och det kändes bra.

Carubus:













Nikita:















Pitchi:


Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0