YOU'RE OUT OF LUCK

Nu är jag hemma iallafall, härligt. När jag var med Johanna gjorde vi inget speciellt, bara låg i soffan och kollade på TV så nu känner jag att jag måste göra något. Ne, jag är verkligen inte typen som kan ligga i soffan hela dagen har jag märkt >.< Var precis i stallet och tog in Pitchi och Fantsie. Pitchi är så söt nu! Eller det är hon väl alltid, men nu var hon extra söt ;)
Annars har jag inte varit i stallet idag, eller igår. Men jag hängde med Johanna till Nordsjö för hon skulle rida "sin" ponny Berry. Men när jag gock till stallet förut och var där kändes det som en evighet sen man var där. Man blir verkligen beroende av dom.

Imorgon är det lagträning. Taggad som tusan, yeah!



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0