UTERITT NU .. TROR JAG

Kom hem för kanske en 30 minuter sen. Ska ta och äta något ordentligt och sedan fara ut till stallet, hehe ;)
Eftersom Pitchi var varit så fin dom senaste dagarna och jag då ridit på banan så tänkte jag se hur hon är utomhus. Vet inte riktigt vart jag ska rida där jag kan rida ordentligt, för fälten får vi inte rida på nu när det ska växa. Kanske ena hagen och rida lite i vattnet också .. hm. Har ingen aning alltså! Men jag ska iallafall inte rida på bannan igen, det blir nog långtråkigt. Så jag tror det blir hagen. Kanske kan sätta upp ett litet terränghinder hihi. Är riktigt hoppsugen vilket är ett stort +!
Ne nu ska jag ut till stallet! Får skynda mig nu när det är fint väder, det kan slå om fort som tusan.



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0