TILLBAKS

Så nu är Annie här igen. Har typ varit utan häst i lite mer än en vecka, men det känns som om Pricken har det bra där han är nu, "på de evigt gröna ängarna".

Jag har varit i stallet ändå men inte där jag hade Pricken. Har varit och ridit en annan häst, som kommer bli min... Vi har inte köpt honom än och ingen besiktning är gjord än. Men jag har varit ute hos honom några gånger.

Idag red jag honom, snacka om att jag var asnöjd idag! :o
Allt gick toppen, och jag är nöjd med min ridning :D
Vet inte vad jag mer ska skriva...

Pappa tog några bilder på när jag red men han är inte hemma och kameran ligger i bilen, så det får bli en annan bild på hästen :p


En smått gullig bild på när han gnäggar <3

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0