THE BLUE GIRLS

Körde på att matcha i blått, och ja, blått blev jag kan man säga >.< Det som var att jag hade västen under min pösiga tröja så jag ser typ .. uppstoppad ut eller något, men ja, allt för sökerheten ni vet.

Jag galopptränade i backen och mamma hängde med och fotade/filmade. Skrittade dit, travade lite fram och tillbaka. Vi tränade på att öka 5 steg, samla 5 steg, men det blev 10 steg istället. Sedan galopperade vi uppför 4 gånger (tror jag) och skrittade hem efter det. I början så var hon lite loj, kom igång lite mer i slutet men var inte lika på G som vanligt. Kanske var för jag red med ett annat bett och att mamma stod i ett hörn. Men jag kunde ändå fixa lite själv hur fort jag ville att det skulle gå och så tänkte jag på att låte hennes hals på lång så hon kommer fram eller att jag inte stoppar henne och att stå ordentligt upp i sadeln. Men det tänkte jag bara när jag skrittade, det med att stå ordentligt eftersom jag ofta tappar balansen och "faller ner".
Pitchi var så fin i marinblått, jag skulle tagit dom svarta ridbyorna och en tajtare tröja. Jag ser ju ut som en
skogsmulle, haha!

Galoppträna brukar jag göra kanske en gång varannan vecka för det är bra styrke -och konditionsträning och så är det kul. Bra träning inför terräng också.
 









Och helt plötsligt blev det fint väder, stackars Pitchi som fick ha regnlänntäcke >.<




Kim (min bror) ska spela turnering på WoW eller något sånt så jag måste stänga av för annars komemr det lagga för honom, så tyvärr inga mer inlägg idag. Jag som hade tänkte ut massor :( Men jaja, skriver nog imorgon.
Kram!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0