"TERRÄNG"

Igår red jag och Adrian i vår lilla hage. Jag och han satte upp ett litet stockhinder som var gjord av små stockstubbar som på rad. Pitchi kändes fin, men eftersom det var jättemycket mygg så slog hon upp huvudet några enstaka gånger och blev lite okoncentrerad men hon kändes väldigt mjuk i kroppen och skitfin i handen! Jag själv måste tännka på att räta upp mig lite till. Jag kunde också ha kortat tygeln, men jag tänkte ha en aning längre för att se hur bra hon sökte sig neråt - vilket var bra. Alltså hon sökte sig ner bra. När jag hoppade gick det bra, ibland kom vi lite fel men för det mesta rätt och jag testade lite. Pitchi var duktigt, lyssnade på mig. Det gick jättebra för Adrian med, sist han red med mig i hagen så skenade Missy och han ramlade av .. Men idag galopperade han för uppförsbacken och fick stopp på henne bra. Härligt! 
Mamma filmade en liten snutt och fotade lite. Film kommer, håller på att ladda upp den.
Bilderna har väldigt dålig kvalité, men jaja ..

Tror hon blivit så mjuk i munnen är för jag bytt till tvådelat applemouth med bettskivor. Även fast det är en aning för långt går hon väldigt fin på det. Det är bra att byta bett ibland, dom behöver variation.





Hästarna hade svårt att stå still ..






Måste bara visa dom här gulliga bilderna, haha:



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0