SUPERSNABB POWERNAP!

Efter senaste inlägget la jag mig i sängen och somnade nästan direkt. Känner mig fortfarande lite trött så ska lägga mig igen, hihi. Mamma väckte mig då för jag skulle rida, men jag kände mig så trött och då är det ingen idé. Man måste ju kunna ge allt varje gång man rider eller hur? Så mamma fick hoppa upp, vilket tror jag hon tyckte var kul, Fantasie står just nu så det blir inte så jättemycket ridning. Men mamma är så duktig, ibland (hon ska få rida Pitchi oftare) hoppar hon bara upp och fixar allt!
Hon rider ut just nu, vet inte vart men dom skulle inte vara borta länge sa hon. Dom fick ha en mörkgrön outfit. Pitchi passar verkligen i den, mamma med.

Om ni vill kolla ni min mamma här över Internet så är det bara att gå in på dayviews (bilddagboken) och söka på asasiira. 

Förresten, klicka HÄR om ni vill höra en asbra låt! The Ark <3



Mixtrade lite med färgerna på denna bild, den var så oskarp innan.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0