SORRY ..

Har inte uppdaterat på 3 dagar, men har inte haft tillgång till Internet eller haft tid. Men så är det ibland.

I tisdags morgon åkte jag och Amina till Strömsholm med Fantasie för operation (som för övrigt gick jättebra) så där var jag i två dagar och sov över där också. Det var jättemysigt för övrigt att vara i Strömsholm igen. Amina och jag gjorde massor kul. Kollade på träningar, gick terrängbana, chillade vid slottet och var med Fantasie och massor mer. Vi kom hem ganska sent på kvällen så det var näst intill bara att äta och sova eftersom det var skola dagen efter.

Jag hopptränade idag också. Annars brukar jag hoppträna på onsdagar men kunde inte det för att vi var i Störmsholm/på väg hem så jag tränade idag istället. Träningen gick inte alls bra och ja .. Jag är nog inte psykiskt gjord för att hoppa högt, eller så är det bara att jag ska "mogna" lite. Jag är ju ändå bara 13 år och ska fylla 14 och jag jämför mig själv med såna som är minst 2-4 år äldre, ibland mer.

Nu ska jag sova för jag känner att ögonlocken är tunga. Ska bli skönt att sova och lägga dagen bakom sig lite. Jag fattar inte varför det blir såhär på hoppträningarna ..



Jens på bild på någon häst, riktigt snygg var den iallafall!

Fler bilder kommer och fler inlägg för den delen också.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0