SKOLA

Nu har jag varit i skolan, inte direkt kul men det har flutigt på ganska bra ändå. Det har varit varmt iallafall! Efter lunchrasten satt vi ute i solen och gud vad varmt det var. Härligt, nu börjar sommaren komma på riktigt och då kommer sommarlovet. Ser fram emot det supermycket!

Idag ska jag nog vänta lite med att rida för det är så dammigt på banan och det blir väl bättre framåt kvällen och kallare. Tänkte träna på att rida an mot bommar (liggandes) och komma rätt eftersom det är Pitchis och min stora svaghet i hoppningen.
Vi, eller mamma, har också pratat med Ingrid och jag ska inte vara med i Heda då det är finalen i Div I eftersom jag inte är redo psykiskt och att jag omedvetet får höga krav och press vilket inte gör saken bättre. Istället ska jag åka på kanotresa med min klass. Kul att jag kunde göra det!

Hoppas ni har haft bra dagar nu när bloggen nästan legat nere, det kan man väl säga? Annie ligger på slösidan vilket inte är så kul. Får se hur det blir. Men nu kommer uppdateringen bli 1000 gånger bättre!


2/12, då var det lite kallare ..

Kram Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0