SHIT VAD GÖTT!

Hann inte blogga igår om gårdagens hoppträning så gör det nu istället.

Idag var det inte direkt en banan, utan mest hoppövningar vilket var skönt. Hon kändes jättefin när jag red fram och när vi hoppade också, pigg och hoppglad. Bara sög varje hinder hon såg. Allt flöt på jättebra och när vi hoppade en liten "bana" var jag den enda som var "felfri" och inte gjorde volt. Vi rev inte heller! Det kändes jättehärligt, men vi kom lite nära på ett hinder men när jag tittar på filmen ser det helt klockrent ut! Alla hade tydligen velat ha Pitchi och tyckt jag varit jätteduktig, vilket var skönt. Jag fick inte heller hoppa om, även fast jag ville det hihi ^^
Hoppade inte högt, det högsta kanske låg på 105 cm.

Jag har en extraträning på söndag klockan 12 med några i laget (Elin, jag och Vendela) och då ska jag hoppa lite högre. Nu är jag taggad!

 

Framridning på långa tyglar:




Så snygg, haha!

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0