RIDSCHEMAN FÖR VECKAN

Har aldrig det annars eftersom man aldrig vet hur mamma jobbar, hur vädret är osv. Just nu är vädret knasigt, ena sekunden så haglar det, andra är det soligt. Just nu är det ganska lugnt så ska ut och galoppträna Pitchi uppför backen. Hon tycker det är jättekul och hon brukar alltid bli så fin efteråt. Bra skyrke -och konditionsträning.

Såhär ser ridschemat ut för veckan:
Må: Galoppträna backen
Ti: Dressyr
On: Hoppträning
To: Stå
Fr: Dressyr
Lö: Skritta ut
Sö: Tävling fälttävlan

Och så har jag kommit på lite jag kan skriva om, igårkväll när jag kunde bloggat så var det helt tomt i huvudet, hade ingen aning om vad jag skulle blogga om. Men nu vet jag två saker iallafall. Men nu är det dags att röra på sig, kanske till och med får ta på långkalsonger så kallt är det :o


Bild från 25/3, då fanns det ganska mycket snö kvar om jag kommer ihåg rätt. Nu är det inget :D

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0