RESULTAT FRÅN FÄLTTÄVLAN

Jag hade precis suttit och skrivit ner allting och så bara blockas allt och stängs ner .. Så det är bara att skriva om, suck ..

Det var väldigt bra väder idag, vilket var tur. Om jag blev godkänd idag skulle jag även få kavla upp till P90, vilket jag gjorde så nu ska jag tävla P90 i framtiden, eller inte i all framtid, men ett litet tag ;) Härligt!

Dressyr: Det blev lite tajt om tid så vi fick skynda oss lite och framridningen blev lite stressad. Inne på banan var hon lite matt, men var fin ändå (hon hade ett väldigt fint steg). Det blev några missar men det var mitt fel. Vi fick 64,5 straff fick vi.
Jag ska träna på att inverka mer och ta in rumpan för att automatiskt få tillbaks armarna och få en bättre position med armarna och hela ställningen. Jag ska driva mer med mitt säte och rida på henne ordentligt och fånga upp energin i handen. Rida fram längre också.
Hoppning: Hann inte riktigt komma igång och jag kunde haft bättre galopp, men vi fick fina språng. 0 straff.
Terräng:
Hon var på G och visste vad som skulle hända. Hon hade bra galopp och var väldigt positiv och de hinder vi hoppade på framhoppnnigen blev jättebra. Inne på "banan" gick hon klockrent mot allt. Jag var inte rädd och banan var inte så krävande, men det var en trappa neråt som jag var lite fundersam på, men det var inget. Optimaltiden var 3 min och jag fick 2,59 min. Bra prickat, eller hur? ;) 0 straff.

Fick inga bilder från dressyren, men från resten.




Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0