PROMENAD IGÅR

Igår blev det en promenad med Borneo. Det var några hästar som skulle löshoppa så var med och hjälpte till där då. Ville inte rida honom för han har blivit lite stressad när det har varit mycket folk i stallet ellet mycket, men mycket för vårt lilla stall. Men pappa och jag gick iväg en bit uppför några backar. Borneo tyckte att det var lite läskigt men annars skötte han sig bra, han gick lite snabbare än mig i nerförsbackarna men han stannade när jag gjorde det. Sen gick vi förbi mina kusiner som ville se honom och några andra i stallet. Det gick också bra med han tittade lite mystiskt på dom. Sen fick han komma in i stallet och äta lite mat.



Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0