NU ÄR VI IGÅNG!

Har massor att höra (enligt mig själv) så det är bara att sätta igång! Jag råkade stänga av väckarklockan när jag sov på något sett. Jag och väckarklockan, vi är inte bästa vänner kan man säga .. Så jag vaknade 1 istället för 9, så nu är några timmar borta. Men det kanske behövdes. Men detta ska iallafall göras idag hade jag tänkt:
* Adrian och Sabina ska rida
* Jag ska rida Pitchi
* Smörja, tvätta schabrak osv.
* Städa sadelkammaren
* Gå promenad med Fantasie
* Jogga en runda i skogen

Nu på den här timmen jag har varit vaken har jag och småsyskonen städat undervåningen och ätit frukost. Nu ska jag och company bara byta om och sedan ut till stallet.



Adrian på översta bilden, Sabina på den understa. Och Missy på båda :)

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0