MYSIGT VÄDER

När jag skulle ut till stallet sen så började det hagla. Och inte lite heller, hela marken blev ju vit! Det varavde i kanske 10 minuter, sen var det "normalt"/lite soligt. Jag gick ut till stallet och var där i kanske 2 timmar, mamma och jag gjorde sånt välbehövligt. Vi tog upp foderstater men skrev bara namnet för vi behöver en ny penna, jag gjorde stallet, mamma städade vid fodret och så sågade pappa lite grann. Jag tvättade också benskydd så nu är alla mina benskydd+boots som jag har i dressyr, hoppning och terräng rena.

Efter det hade haglat ångade det vid vår lilla sjö i hagen så jag gick upp och fotade lite grann och lite på hästarna. Och när mitt batteri på kameran tog slut, skulle hästarna springa och Missy, Carubs och Niktia busade. Missy stegrade och massor sånt som jag inte fick bilder på för kameran tuppade av. Fast satte på den och hann fota kanske en bild innan den stängdes av. Men det var så synd, skulle vara kul att få stegringsbilder på Missy, inte så ofta hon gör så, hon brukar bara sparka bakut mot Carubus (han leker med henne, men hon blir förbannad).



Typ såhär var det när det haglade ..

















Lite failbilder på Missy:




Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0