KORT DRESSYRPASS

Vill först bara skriva till Annie: Hoppas att du är okej, har lite erfarenhet av att mista någon, även fast det inte var djur. Tänkte ringa till dig förut men tänkte att det kanske var lite sent. Men Pricken har det bra nu. Kram <3

Jag och Adrian drog och ut mot stallet kanske halv 8-8 någonstans där. Gjorde stallet och sen tog vi in Missy och Pitchi. Adrian borstade bara Missy, men jag bestämde mig efter lite tvekan att jag skulle rida. Satt väl upp i sadeln klockan halv 10 så red ett kort pass på kanske 30 min. Red fram lite och red programmet en gång, sen travade och skrittade jag av henne. I början var hon lite okoncentrerad, men när vi red programmet blev hon mycket bättre. Kände själv att lår- och magmusklerna verkligen fick jobba, så satt nog i en bra position eftersom jag annars inte brukar få "ont." Får hoppas att hon går lika fint nu på söndag spm hon gjort de senaste gångerna.


Måste ta och fota riktiga dressyrbilder någon dag, har lite dåligt om det ..

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0