HOPPTRÄNING HEMMA

Jag hade träning för mamma och vi hopptränade lite. Alla var räcke, ett på diagonalen på två på långsidan. Tränade på avsprångspunkt, hålla bra rytm och ögonen över hindret. Också på att ändra galoppsprång och det gick sååååååå bra! När jag red fram var hon jättefin alltså! Aldrig varit så fin innan, shit. Himla häftigt!
Pitchi hoppade väldigt fint och var verkligen jätteduktig, lyssnade super på mig. Kom fel kanske 1 gång, inte mer. Hoppade inte så högt, kanske 80 cm, kanske något högre. Men det var skönt, på Ingrids träningar hoppar man ofta så högt ekipaget klarar. Mamma är den bästa tränaren helt klart.
Hoppas det här håller i sig!

Vädret var bra vid lunch och jag låg och solade lite. Försöker få baksidan av min ben lite bruna, för framsidan är ju ja, röda. Iallafall knäna >.< Men det blev inte så lyckat, händer ingenting. Men jag är brun i ansiket och håret håller på att blekas av solen. Det bästa med sommaren typ haha! 

Adrian och Sabina red också, det jag såg såg riktigt bra ut. Dom blir bara bättre och bättre. Snart kan dom börja göra lite svårare saker kanske. Tänk, Sabina är 6 år och kan galoppera en jättepigg b-ponny. Jag som ridit henne själv säger att det verkligen inte är dåligt.

Imorgon är det skola, tyvärr. Men det går framåt iallafall, än har jag inte dött av skolan. Nu ska jag väl .. göra något. Ses!

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0