KANOTRESA MED KLASSEN

Förlåt för dålig uppdate, men jag har varit på kanotresa med min klass nu från fredag till lördag.
Det var kul när vi paddlade, jag paddlade med Astrid och vi låg först för det mesta ;) Sen såg vi en bäver som var nästan 1 meter ifrån! Jag tog även årets första dopp, som inte var så trevligt. Fick panik för kanoten höll på att välta och jag klarar knappt bada i sjön. Värsta som finns .. Jag slog i mig här och var, men jag har världens blåmärke på min arm.
Jag paddlade hem med Astrid också och sista biten var lite trög kan man säga. Astrid och jag var inte på paddlinghumör utan typ .. galet-konstigt-typiskt-Danni-Astrid-humör. Men vi kom 2a då, inte för att det var en tävling men men >.<

Får se om jag rider, är såå himla trött! Att åka kanot i ca 4½ timme är lite jobbigt, särskillt efteråt. Och så värker armen :( 
 
Men nu vet ni att jag lever iallafall, får ta och göra några inlägg nu, om jag kommer på något att skriva om .. det märks iallafall.

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0