IMORGON - TÄVLING, FAST VID ÅSKÅDARBÄNKEN ..

Har hoppat hinder med Heidi m.m och sedan varit i stallet ett litet tag. Blev ingen ridning, känns faktiskt skönt med lite lov, men får ta tag i mig själv lite mer! Om Pitchi ska gå högre måste hon bli starkare och bättre kondition. Jag med för den delen .. så diss till mig.

Imorgon ska jag upp tidigt, ska hänga med Amina som åker till NYRK (hon ska hjälpa Anna och William som ska tävla några unghästar, hon praktiserar där) så då tänkte jag hänga med för Johanna och jag pratade lite om det. Ska bli kul att se unghästar hoppa lite högre. Alltid lika kul, men det är ju alltid kul att kolla på hästar haha! Ska vara där största delen av dagen, sen ska jag hem och rida punkt slut. Efter det skulle Heidi komma. Våra unghästar ska också ridas, dom har haft lov och ska komma igång lite mer nu. Så imorgon händer det lite, gött!

PS. Ska göra om design+header, gillar inte den här vi har. Ser ut som en 3-åring gjort den .. Och eftersom det är mest jag som bloggar osv tycker jag faktiskt att jag har rätt till det. Men Annie blir nog nöjd, men det kanske tar en tid så det kanske blir rörigt. Men så ni vet.


Från i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0