GRANNGÅRDEN IDAG

Ida och jag hade inget för oss så vi gick till Granngården idag, Daniella hade tydligen också varit där idag. Köpte en ny grimma och grimskaft till Borneo. Vi kollade runt där lite och grisöron verkar vara väligt gott... Hundarna har tur, det finns ju massor av gott godis till hundarna. Nästan flera sorter än vad det finns till människrona :o Nevars, men sen gick vi hem till mig igen, men hon åkte hem för ett tag sen. Ska inte åka upp till Borneo idag, blir att PLUGGA istället. Nu är det inte långt kvar i skolan, sommarlov snart!! Fast det är ganska mycket som ska göras sista tiden nu, inlämningsuppgifter och sånt.
Men som ni kanske förstår så äger inte jag Borneo än och han står inte i stallet där jag hade Pricken. Med lite tur så kommer tar jag med kameran till stallet imorgon, ska nog inte rida. Känner mig stel i nacken fortfarande sen avramlingen... Så jag får vila mig lite xD

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0