GODEGÅRDMARKNADEN

Har varit i Godegård där det varit en marknad. Alltid kul! Köpte lite grann och sedan började det regna så vi åkte hem. Sen jag kommit hem har jag varit inne eftersom det varit dåligt väder, men nu är det helt okej så ska ta mig ut och rida lite grann. Vet fortfarande inte vad jag ska göra, men vill rida ut (både Pitchi och jag behöver det). Blev inget städa i NYRK eftersom det stod ingen tid på hemsidan, eller är det så sent så vi kom åka dit iallafall, men det är minst troligt. Okej, nu ska jag sluta skriva vardagssaker och börja skriva hästsaker. Men först måste jag göra något hästligt, så jag har något att skriva om. Det underlättar väl ;)
Hejsvejs!


Lite färgglad och gullig bild från marknaden. Känn tomt att göra inlägg utan bilder, så det får väl duga med den här, den har iallafall med texten att göra :) 

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0