GLASS

Åt glass mellan lunchen och sen efter skolan. Glass är nog det godaste som finns, mums! Kom hem för ett litet tag sen, håller på att ladda batterierna på kameran och mig själv för att dra ut till stallet och rida Pitchi och förmodligen hjälpa Adrian/Sabina (om tiden räcker till) och sedan gå med Fantasie. Idag ska jag också städa sadelkammaren för det ser inte ut som en sadelkammare längre, snarare en skoaffär. Det ligger fullt med vinterskor som ska läggas i lådor. Dom ska bort idag har jag bestämt!

Efter skolan åkte vi till Granngården där jag träffade Agnes som praoade. Vi skulle handla betfor och jag kollade lite på T-shirtar eller piké eller vad det heter .. Det var en snygg från Mountain Horse, men handlade den inte pga av priset. Kostade nästan 400:- Men pikéer är något jag behöver verkligen så det ska jag handla någon gång!

Nu är det bara att äta och sen ut till stallet. Hoppas inte skolan tog dö på er, ha en bra dag!



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0