GÅ 7 KM - CHECK!

Efter förra inlägget gick jag ut till stallet, mockade, gjorde mat, vatten osv. Gick en minipromenad med Fantasie och mockade ur Missys halmbädd sen var kvällen framme och det var dags att gå in. Tog något att äta för slö som jag är har jag inte orkarf ixat något förren nu. Men nu är jag mätt ;)

Förresten idag när jag skulle hem med bussen så åkte den förbi mig! Jag ringde till mamma men såklart kunde hon inte göra något och så fick jag för mig att jag skulle gå hem (ca 1 mil) så jag satte på musik och började promenera. Jag träffade på bussen som var på väg in mot stan igen när jag kanske gått 2 km. Sen fortsatte jag gå, men fick lite skoskav av mina converse. Det är ju inte dom perfekta skorna att gå i kan man säga. Så gick på hård asfalt i strumpor och det gjorde ont, men jag tänkte inte på det så mycket för det bara flöt på nu när jag hade musik. När jag kanske gått 7 km så såg jag bussen och ställde mig vid en busshållplats och blev upplockad (tack för det). Efter det värkte det bara i fötterna och nu får jag gå på tårna för jag har fått blåsor på dom. Aj, aj! Men jag kan gå normalt, det gör bara ont.

Men det var faktiskt mysigt att gå där och plocka lite blommor och lyssna på musik. Bilarna som åkte förbi bara glodde på mig när jag gick utan skor och luktade på blommor haha! Men ska gå/cykla oftare, dels för det är så mysigt och bra för miljön och kroppen.
Men 7 km, det är väl inte dåligt? ;)



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0