EXAKT ETT ÅR SEDAN

Nu är klockan över 12 så då är det den 15/5 ;)

Men för exakt ett år sedan kom jag och Alva på att vi skulle klä ut oss till cowgirls. Vi gick runt på gården och hittade lite som passade. Vi fixade såklart iordning Pitchi och sen red vi mot paddocken. Mamma höll lektion för en med Missy så hon var där också. Det gick jättebra tills Alva ramlade av och sadeln hamnade på sniskan och en liten rem gick sönder. Men vi hoppade upp barbacka och fick för oss att börja hoppa lite grann. Så jag hoppade 80cm barbacka vilket jag var stolt över, haha!
Det var jättekul, måste säga att Pitchi passade verkligen som westernhäst. Westernsadlar är också såå himla sköna, man satt som i en fåtölj.
Iår ska jag också klä ut mig till något, kanske jag kan göra det "idag" (det är natt) bara för att jag gjorde det för 1 år sedan? Hmm .. vi får se ;)


Tummen upp för ljudet. Alla pratar och det blåser. Kanske ska börja redigera mina filmer?





Alva:



Barbackahoppning:



Tycker det är så himla kul att kunna titta tillbaks på foton och filmer och se hur man utväxlas. Det bästa är ju att bli fotad och filmad, men helst skulle jag nog bli filmad om jag fick välja en. Man kan ju fota och det ser ut att gå jättebra, men i verkligheten ser det inte alls bra ut. Jag har varit med om sånt på bloggar iallafall ..

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0