DET VAR ETT TAG SEN

Idag åkte pappa och jag upp till stallet när han kom hem från jobbet. Det var ungefär 4-5 dagar sen jag var hos Pricken. Men idag var jag där! Pappa mockade boxen och jag kollade på xD Hehe, men sen fixa jag maten och så gick jag ut i hagen i några minuter och sen började det att hagla... Det blev full fart på hästarna då! Han iallafall knäppa några bilder idag. Just ja, det är en ny häst i stallet. En 18 åring, trevlig valack, har varit duktig i sina yngre år, tävlat med Malin Baryard och vunnit 6-års, någonting. Men han verkar vara väldigt trevlig och han kommer få det jättebra hos Emelie och Mli :D
Idag var det kallt, jag hade på mig en vinterjacka och termobyxor :o Våren har sina dåliga dagar.




Rosard (nya hästen)


Blev inga vidare bilder idag...

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0