DAGENS RIDPASS MED PITCHI

Idag red jag mer markarbete med hoppsadeln. Vi hade världens fulaste outfit, så synd att vi inte fick det på bild haha! Men i "hoppning" är det inte lika viktigt med matchning som i dressyr. Så är det helt enkelt.
Jobbade lite med det från igår. Mycket volter, övergångar och jobb för att få henne i ärlig form. Tränade lite på längningar också, hon börjar fatta nu äntligen! :D
Ibland var hon lite osäker i formen, men ibland riktigt fin. Jag fick träna på att hålla upp blicken och ha stadiga händer. Till slut blev mamma trött på det så varje gång jag tog ner blicken fick jag betala 25 kr. Och dom fick ihop det till 200 kr, så bara att betala.
Jag är inte helt nöjd med allt, men ändå inte onöjd. Det var helt enkelt ett bra ridpass. Pitchi har börjat tatt sig nu, värsta biffen, hehe.

Daniella

Kommentarer
Postat av: Johanna

Herregud danni! Hoppas ingen säg dig ;)

Hahah det är nog ingen fara xD

2011-05-31 @ 22:03:47
URL: http://teamnorrsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0