AHH!

Vädret är helt galet idag, och det har det varit dom senaste 3 dagarana också. När jag åkte hem efter skolan så var det soligt, sedan helt plötsligt så börjar det ösregna och hagla och nu snöar det! Fattar inte varför vädergudarna inte kan bestämma för att ha sol? Jag som ska rida nu också :( Kommer få rida i min vinterväst och långkalsonger, suck ..

Enligt schemat står det att jag ska rida dressyrpass så dressyr ska det bli! Mamma och Adrian skulle rida ut en sväng, men får se om dom gör det i det här vädret .. Jag skulle hänga med dom och skritta fram ute isåfall. Ska rida dressyrporgrammet inför fälttävlanstälvingen i helgen i Kinda. Kommer bli så kul nu när Pitchi går så himla bra i dressyren. Imorgon är det hoppträning också, känner mig faktiskt ltie taggad inför comeback sen jag bröt ihop. Nu ska jag kämpa på!

Ne ni, det är bara 24 timmar på dygnet och 7 sover jag bort så nu ska jag vara effektiv. Tänkte blogga om vilka bett jag använder mest, men har för mig att jag gjort det förut? Så därför gör jag inte det. Kommer verkligen inte på någonting att blogga om .. Får komma på något senare för nu ska jag ut till stallet, hejdå!


2009. Har inte exakta datumet tyvärr ..

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0