VADSTENA HELA DAGEN LÅNG

Kom hem vid tio, elva nu ikväll från Vadstena! Det var riktigt kul faktiskt, fast tråkigt ibland. Ebba och Linnéa gjorde allt toppen. Gick någon pilgrimmsvandring, käka, var i kyrkan, kollade på film, gick fackeltåg, gick olika stationer och så var vi på gudtjänst! Ebba, Linnéa och jag spanade in killar, några var sjukt snygga, haha. Eller två stycken var så perfekta.. Och dem spanade in oss också xD
Klart som fan att jag säger "hejdå snygging" till en av dem. Aja säkert sista gången jag såg dem så..
Jag låter värsta desperat, men i vanligt fall så är det mer "gud vilken snygg, söt häst" men idag var det mer killar som gällde (Y)
Innan vi åkte till Vadstena så åkte jag till stan med mamma och pappa. Alltså tidigt imorse! Köpte två par skor, ett par Niké och ett par Converse. Gick ganska fort att hitta, nivet föräldrarna hämtar snygga skor(de har bra smak faktiskt xD), jag provar, säger att dem är bra och så går man till kassan ;) Värsta enkelt.
Ska iallafall sova snart så godnatt!
Tack Ebba och Linnéa ni är underbara <3

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0