MIN DAG, GANSKA ROLIG

Nu har vi temavecka i skolan, därför var jag med i tidningen idag (Corren). Min grupp skulle till Burger King. Vi skulle besöka ett företag och ställa frågor. I min grupp var vi 5 stycken, jag, Vickan, Elin, Danne och Albin. Vi ställde 25 frågor och så fick vi göra egna hamburgare! Det var gott! Tyckte att vi hade en rolig plats att vara på och det var trevligt.
Sen på idrotten var vi på Korpen (gym), vi hade en instruktör och hade ett boxningspass och gud vad jobbigt det var. Det var verkligen att köra till 100% och så tränade vi olika muskler.
Efter boxningen gick jag in till stan och mamma kom dit. Vi gick och fikade och sen kollade vi i affärer. Jag fick självklart med mig något hem.
Åkte till stallet direkt efter stan så myste inte med Pricken idag för att jag hade mina vanliga kläder. Men mocka och fixa medicin och maten. Gick ut och gav Pricken morötter :)
Sen åkte vi hem och jag har ätit och pluggat.. Har mycket läxor denna vecka. Så blit tyvärr inte mycket tid vid datorn.
Just ja, systemkameran funkar inte, tappa den i golvet så objektivet gick sönder, har ett till objektiv men det är mer zoom på eller vad man säger så använder inte det så mycket, men får se ;P

Annie



Jag på bild som äter! Hihi.


Kläderna jag fick med mig hem. Färgen på bilden blev inte så bra, men hade tapat kamran i golvet där. Men kortbyxorna var mer jeansfärgade, mer blåa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0