BILDER FRÅN IGÅR

Har kommit hem från skolan precis. Försöker plugga till provet till på torsdag, men det går inte!! Om vi ska ha prov då får vi alla frågor och alla svar. Vad lär vi oss på det, lärarens svar är konstiga ibland och så är det ord med som knappast hon kan förklara ;s
Men om en timme åker jag till Nyckelby, ska rida där idag igen. Tror det skulle va hoppning idag ;p Mamma åker nog och fixar allt till Pricken. Kommer nog hem vid halv åtta åtta ikväll.
Igår var Johanna här och innan jag träffa henne var jag i Nydalen. Det var kärnis där, is man ser igenom. Det var typ sju meter djupt och jag såg botten, asfint! Tog såklart många bilder, kommer några :)

Annie






smile?


när vi kollade på ponnyakuten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0