TRÄNING IDAG MED PAPPA

Idag ska jag åka på hoppträning med pappa igen, mamma kunde inte. Ska bli kul, jag ska inte vara så självkritisk nu när det går framåt. Om man tänker från förra vintern/mot våren så ja .. Det är en rejäl skillnad! Har sovmorgon nu, men jag borsta tänderna och sen vänta på taxin och så off too school! Ser fram emot det, har inte varit i skolan på ett tag, så känner inte "åh, nej skola! :(" Utan det känns bra just nu :)
Ne, nu måste jag kila väg! Hoppas ni får en bra dag!



Daniella

Kommentarer
Postat av: Berta&Julia-En hästblogg med allt!

Kommer det bilder?:D

Vill ha det!:D<3

/Berta

2011-03-16 @ 15:43:28
URL: http://hoppteamet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0