SNART SOVDAGS

Och Heidi kommer sova här brevid mig! :) Hoppade lite med Sabina, Heidi och Adrian för ett tag sen, vi hoppade till klockan 7 på kvällen. Det var kul. Jag fotade lite grann i början, men när det blev mörkare så blir ju värre kvalité. Borde verkligen köpa en systemkamera! Varför är dom bra så dyra för? Åh!
Sabina hoppade 7 hål, vilket kanske är 55 cm. Det tycker jag är bra för att vara så liten! Det var typ till midjan, lite lägre, på henne. Heidi hoppade 9 hål, vilket är 75 cm. Hon har hoppat mycket högre, den studsbollen ^^ Adrian hoppade 70 cm och jag 95 cm. Är jättenöjd för jag blir jämt så himla feg när jag hoppar. Det som är det bra är ju att man får frisk luft, rör på sig och har kul! Jag bryr mig inte så mycket om folk tycker det är töntigt, hihi.
Just nu gör jag och Heidi, hon är så himla social med sin mobil ^^ Och jag med datorn! Ne, men nu ska vi väl spela spel eller något annat :) Spelade stress med henne för ett tag sen och ja, ni kan ju gissa hur det lät .. "Åh, ah, herregud! Åh, nej fel! STRESSS!!" och sen händer fladdrande överallt, haha! xd




Haha!


Sämst kvalité på de senaste bilderna, men jaja

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0