SLEEPY

Var lite trött när klockan ringde klockan kanske kvart över 6, så valde snabbt att jag skippar göra stallet på morgonen. Haha! Nu fattar jag hur det är för personer som gör stallet på morgonen, fast dom måste ju gå upp, jag skulle ju bara testa. Så sov i nästan 1 timme och gick upp. Nu är jag pigg och glad! Har precis ätit frukost och innan fixade jag mig, alltså håret och kläder. Jag hade så mycket tid över så efter jag hade plattat håret, så blir det så volymlöst, så försökte få lite volym i det i kanske 10 minuter? Det gick inget vidare .. Sen så nopprade jag ögonbrynen, intressant, ja! Ne, men det behövdes, nu ska jag bara färga dom någon gång.
Pappa åker med mig på hoppträningen idag, mamma ska på mitt föräldramöte, det är lite vimsigt i min klass just nu och mamma är lite mer insatt så hon går istället för pappa. Så han hänger med mig, han har aldrig åkt med mig ensam förut, så det ska bli kul :)


Summer <3

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0