SKRITTUR I SOLNEDGÅNG

Red som sagt Pitch idag. Hon kändes fin och pigg, men på ett positivt sätt. Tog D-ringsbettet iallafall eftersom jag bara skulle skritta en sväng. Jag började väl rida vid klockan halv 6 och kom kanske hem 1 timme senare. Red en runda på asfalt och lite i skog. Det är bra att variera underlag och miljö, så ska försöka rida ut så ofta det går nu när våren kommer. Tog med kameran när jag red ut, så fotade lite då och då, dock var det ju svårt att få en bra bild samtidigt som hon skrittade så jag stannade henne eller så blev det bra iallafall.
Och så gjorde jag stallet och dom andra hjälpte till, jag tog in hästarna och Missy var en gråvit skäck! Så himla smutsig var hon! Så var tvungen att borsta av henne, och gud vad hon fällde! Bara jag tog piggborsten och borstade 5 drag så var den full med hår. Herregud ..
Men nu får ni lite bilder, som jag sa :)






Såhär mycket snö har vi för tillfället ..









Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0