SKA BARA ÄTA, SEN .. STALLET!

Sitter och göttar mig med lite pizza just nu. När jag ätit klart är det bara att ut till stallet, utan att ta på sig underställ! :o Det har nästan varit +15 grader, så himla härligt! I skolan på dom långa rasterna så satt man ute och stekte, i bara T-shirt och frös inte. Sååå härligt så ni anar inte.
Men iallafall, ska nog rida ut en liten sväng, låta henne sträcka ut, men ska ta lite starkare bett eftersom hon blir så stark och pigg och så vill jag inte rida med D-ringsbett och bara dra, stackars häst. Så då är det bättre med ett starkare bett så man inte behöver bli hård eller dra eller så. Jättefint väder har det varit, så ska nog också borsta Missy och maybe gå promenad med henne, får se om tiden räcker till.
Sen ska ju stallet göras och det men det går nog fort, den stora fasan är höet! Usch, det jobbigaste med att ha häst är höet, helt klart! Är jag ensam om att tycka det eller?
Ne, nu blir pizzan kall så nu får jag äta fort och så ut. Ska ta med kameran och knäppa några kort, så lägger jag upp det sen.
Ha det bra sålänge :)



Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0