SJUK

Jag är hemma idag för jag är sjuk. Eller jag typ hostar och så hade jag nog feber inatt. Får se om jag går till skolan imorgon, jag har aldrig varit hemma en dag och vait sjuk, haha. Var hemma i höstas när jag var sjuk i en vecka om hade symptonerna på svininfluensan, och lika så året innan det. Annars har jag inte varit sjuk och vart hemma från skolan.. Har prov imorgon matte/SO så måste ju plugga. Men hoppades på att mormor skulle vara hemma idag men hon var på något möte ;s
Men ska nog göra en smoothie nu :)

Annie


Kommentarer
Postat av: Berta&Julia-En hästblogg med allt!

Usch för o vara sjuk!:O

Jag e med det:( Krya på dej!

/Berta

2011-03-16 @ 15:42:09
URL: http://hoppteamet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0