SENT

Nu står jag i badrummet och blåser håret. Duscha precis.
Direkt efter stallet idag åkte jag och mamma till mormor och snacka lite. Och sen hem.
Idag borstade jag och myste med Pricken och det var verkligen längsen det.. Men han gillade det för han fällde så mkt också ;) Det var chill i stallet idag, Ingrid och Lennart (dom som äger stallet) var där så mamma och jag snackade med dom, sen gick jag runt och åt godis från fikahörnan (A) Mamma mockade till Pricken och Prinsen och fixa deras mat!
Så nu är klockan halv tio och jag ska gå ner och äta kvällsmat nu. Tog en macka efter skolan så är hungrig nu ;p
Aja, nu ska jag ner och käka.
Imorgon är jag med Ida och kanske Ebba, mamma sa något om att hon skulle fixa stallet imorgon för att hon skulle hämta något där.. Det märks!

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0