RIDIT IDAG

Red Calvin idag igen. Idag gick det mycket bättre än förra gången. Det var ganska halt i paddocken, så skritta fram där inne och så red jag på grusvägen fram och tillbaka. Gjorde lite volter och han lyssnade bra. När man rider unghäst så får jag verkligen ta fram grunderna i ridningen. Trava på vägen och han lyssna bra när jag stanna honom. Sen galopperade vi och han tyckte det var jättekul! Han gjorde några bocksprång och så busade han lite :') Men det gick jättebra och han var duktig.
Nu ska jag käka pizza, åt Mc Donalds till lunch.. Lite WARNING där.. hehe!



Galopp!
Några av bilderna från idag :)

Annie

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser jättebra ut! :)

2011-03-20 @ 23:49:58
URL: http://skrutta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen.. kan du inte skriva lite mer utförligt hur du gör dina grundövningar på en unghäst?

Både intressant och lärorikt att få veta.. :p

Tack för hjälpen!

2011-03-22 @ 13:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0