RIDDAGS SNART

Ska snart dra mig ut och rida ut med Pitchi. Ska rida någonstans där man kan trava och galoppera lite grann för det behöver hon nu. Och jag med för den delen, haha. Slutade klockan 1 och kom hem nu vid kanske halv 2. Kommer nog inte hända så mycket idag, ska nog mest vara ute i stallet och så. Tänkte fota dom viktigaste sakerna man ska ha i fälttävlan, så det kommer det komma ett inlägg om det.
Framåt kvällen kommer jag nog inte göra så mycket, kolla på film på Michael Jackson live i Bukarest. Han är så himla bra!

Tänkte ladda upp ett par bilder Annie tog på mig i kanske Augusti förra året. Elin i min klass tyckte dom var så fina, så nu är jag snäll och laddar upp dom, hihi :)









Åsna här! Haha, denna gång vägrade hon totallt att böja sig lite.












Hoppas ni fick en bra dag och ha det gött!
Hej sålänge

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0