PUSSAR AV PRICKEN

Mamma och jag åkte upp till stallet vid fem eller något sånt. Det var trevligt för det var ju några andra där också. Emelie skulle rida Chasmine och Vickan Prinsen. Pricken var på kelhumör! När jag ropade på honom i hagen så gnägga han när jag kom, gulligt! Tog in honom och borsta honom, han var lite skitig på halsen idag och så fällde han som vanligt då.. När jag borstat på honom så gick jag upp med han till paddocken, där dom andra red. Vi var utanför en stund men sen gick vi in. Han var nog nöjd med att få vara i paddocken med sina kompisar och känna att han också gör något! Jag sprang runt med honom, sprang igenom LC:2 bara för lite skojs skull. Så Pricken och jag luffsade runt där inne. Sen fick jag massor pussar av honom, har han kanske saknat mig när jag inte varit där på länge? Eller han saknar nog att jag håller på med honom.
Sen fick han sin medicin och morötter!
Men nu ska jag ner och äta mat.

Annie


Pappa och Pricken i sommras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0