OTUR?

Har varit i stallet idag och släppt ut härtarna, och jag undrar om jag har otur idag? :(
Hade räknat med att det skulle bli en stor bildbomb här på bloggen idag.. men kameran funka inte när jag skulle börja ta kort på hästarna i det fina vädret!! Kameran funka igår men inte idag.. Sen när jag kommer hem så sätter jag mig vid datorn och då börja den låta konstigt och den typ lagga. Jag har aldrig otur med datorn, den är min vän och vill aldrig svikia mig. Men gick in på Antons datorn nu, fast på min användare.
Fast mamma verkar ha tur idag. Hon väckte mig imorse och jag var inte sur/dryg. Så hon väckte mig på den perfekta sidan. Om jag måste gå upp tidigt så är jag ¨sur/fryg.. Men inte idag :D
Bara för att jag inte hade tur idag så var jag tvungen att kolla mitt horoskop och det stod att jag inte hade så mycket tur idag, jag skulle gärna skjuta upp grejer till någon annan dag om jag hade något bestämmt? Lite kul att kolla ibland ;)
Ska va med Johanna sen just nu är hon och rider men kommer kommer nog ett inlägg lite senare!

Annie

Mamma och Pricken hos Stina. (henne jag tränar för)






F
inast


Kommentarer
Postat av: Mysan Carlsson

fin blogg och häftig häst :D

2011-03-07 @ 15:03:35
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0