MYSIGT VÄRRE

Har varit på Fritids i Karlsby skola. Ja, det låter som om det är för 6-10-åringar, och visst, det kanske passar dom mest. Jag brukar inte hänga med, men idag gjorde jag det. Så himla kul! Gjorde först en tavla och sen någon massagegrej som jag målade. Sen lekte jag häst med en av mina bästa kompisar - som är 3 kanske 4 år yngre. Och jag älskar det! Vi spelade lite pingis, jag, Sabina, Adrian, Samuel och Heidi. Ja, det gick ju inte så lyckat, men ibland så kanske bollen höll igång i 30 sekunder! :o Det är väl bra? >.<
Sen lekte vi häst och hoppade ett hinder, alla vi igen. Först hade vi lite uppvärmning och hoppade lågt, sen höjde vi, sen började alla riva för man blev trött och då sänkte vi allt eftersom, sen sprang vi runt i gympasalen och sprang i "ström", alltså att man bara sprang efter varann och hoppade det lilla hindret som sedan stod på kanske 20 cm. Det var jättekul och man blev varm snabbt, men ska nog dit igen nästa vecka och springa lite med Heidi om hon är där.
Heidi har jag känt i 6 år och hon brukar hjälpa mig dagen innan tävling, rida Missy och hjälpa i stallet. Och så brukar vi leka. Ja, jag är en 13-åring som leker. Heidi tar fram den barnsliga sidan av mig, och jag älskar det! Typ som idag när vi åt våfflor och vi kladdade ner oss så mycket och sen när Samuel kittlade Heidi och vi skrattade så vi fick kramp i magen. Sen så blev Samuel irriterad över att Heidi hade munnen öppen när hon skrattade och slog igen munnen på henne (?). Ja, det blev lite konstig stämning, men släppte sen.


Min tavla :)


Heidi skulle posa ;)


Dom gjorde lite kul miner ^^

Så det får räcka med bilder. Kanske skönt med omväxling, så det inte blir för mycket häst.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0