MINA ROSETTER/PLAKETTER/MEDALJER

Rosetter:
Först och främst så gör jag såhär: jag köper inte mina rosetter, jag vinner dom. Så ingen är köpt. Om jag hade köpt dom kanske jag hade haft några fler. Men who cares?
De första rosetten fick jag med Missy år 2007. Då "vann" jag 4 stycken på cm-hoppning. Sen har jag rosetter ända till 2010, jag har inga från iår, än ..
Tillsammans har jag 32 rosetter varav 5 är första plats, 2 andra plats och 5 tredjeplatser. Sen har jag 4 och 5:te platser också och sen cm-hoppning, dressyr-och hoppclearrounder.
Jag har vunnit 22 st i hoppning, 5 i dressyr, 4 i fälttävlan och 1 i annat (utställning).
(Just nu är dom inte så fina för dom ligger i en låda i en garderob. Men dom ska upp i rummet!)
Bilder på mina rosetter:



Plaketter:
Ja, plaketter är väl inte så komplicerat. När man blir placerad i högre än LD så får man rosett, plakett och hederspris. Jag har inte fotat plaketterna idag, men jag har en bild från innan:

Dom såg ut att vara värsta några på bilden. Men jaja, 15 stycken totalt. Har väl inte så mycket mer att skriva om dom. Men dom snyggaste är nog NYRKs och Boxholms.

Medaljer:

Dom två med hästar på är de medaljer jag vunnit med hästar. Båda fick jag när jag var med i KM i Nyckelby, en från 2009 (silver) och en från förra året (guld).

Plaketter och medaljer är kul att ha, men själv gillar jag rosetter mer. Dom är så fina och känns mycket bättre på något sett. Men plaketter eller medaljer tackar jag ju inte direkt nej till ;)
Så om jag fick göra en ordning skulle jag lägg dom såhär:
1. Rosetter
2. Medaljer
3. Plaketter


Bilder på rosetter/plaketter på häst/medaljernär jag får dom:








Daniella

Kommentarer
Postat av: Berta&Julia-En hästblogg med allt!

Kul inlägg med rosetter!:D

Sv:Kul om han filmar!:D

/Berta

2011-03-16 @ 16:11:23
URL: http://hoppteamet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0