MINA MÅL 2011

Tänkte skriva upp mina mål inför 2011 i hoppning, dressyr och fälttävlan och annat. Förra året hade jag inte så höga mål och klarade dom innan halva året slutat. Så nu ska jag ha lite högre. Det gör väl inget att 3 månader har hunnit passera innan jag lägger upp det här, men skrev det i början av året. Hoppas jag klarar dom!

Dressyr:
* Tävla L:A med bra resultat ( ev. placering).
* Rena galoppombyten i båda varven och (inget måste) i vartannat.
* Samla så pass att hon trava på stället/lite framåt.
* Lyssna på bra mina hjälper och vara så bogfri som möjligt.

Hoppning:
* Tävla LA felfri i både grundomgång och omhoppning.
* Träna LA-höjd och högre (MSV).
* Vara på bakbena och ha huvudet tillräckligt högt.
* Jag ska inte driva henne framåt med mitt säte och ge eftergift vid hinder.

Fälttävlan:
* Tävla P80 med högst 50 straff.
* Vara felfri i terrängen.
* (Inget måste) Tävla P90 och vara nöjd.

Annat (inget jag ska ha gjort innan året är slut):
* Hoppa utan någonting (repgrimma).
* Leka och pyssla om mycket.
* Få en bättre band emellan oss.
* Jag ska lita mer på henne.

Har ni några speciella mål varje år? :)

Daniella


Kommentarer
Postat av: ellinor

hundra år gammalt inlägg jag kanske kommenterar men så söt bild :D

2011-07-31 @ 17:26:56
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0