INTE MYCKET INLÄGG

Hann inte sitta vid datorn igår. Jag, Hanna och Catti drog till en i Varamon igår efter skolan. Mamma hämta oss vad halv åtta och så åkte jag till stallet. Jag mocka Prickens box och borsta honom. Mamma mocka Prinsen box och gjorde mat till båda hästarna. Kom hem vid nio kanske? Då kollade jag på tv, drack smoothie och kollade igenom lite läxor.
Idag är det ju fredag och det är helg nu! Kom precis hem från skolan så ska åka upp till stallet med Vickan snart. Blir bara att mocka och ge Pricken medicin. Det gamla vanliga liksom, fast han ska ju såklart få några pussar av mig också! Det går inte att motstå xd
Systemkameran är fortfarande trasig så det kommer nog inte bli några bilder så ni vet, för den andra kameran och den andra andra pallar jag inte använda, så tyvärr!
Tycker faktiskt det är tråkigt att lägga ut gamla bilder men jag lägger ut en som är från någon månad sen.

Annie


Pricken, jag och Prinsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0