INSLÄPPET IKVÄLL

Idag när jag kom hem från skolan så dök jag direkt ner i läxböckerna. Kollade så att jag kunde det vi har till fysikprovet imorgon. Sen gjorde jag lite tyska och ergonomi (idrott). Förresten jag fick MVG i dans, inte illa det! (A)
Sen efter pluggandet gjorde jag och min bror kvällsmat, pappa eller mamma var inte hemma så vi gjorde bara något enkelt ;)
Vid kvart i åtta när pappa hade kommit hem så åkte vi ut till stallet. Mockade åt Pricken och Prinsen. Tog in hästarna och dom skötte sig bra! Det har ju regnat/snöat här men det blev ju ingen snö på marken men i stallet så var det snö på marken. Men det har väl smällt till imorgon för det var ju inte mycket snö. Men mytte täcke på Pricken och Chasmine till ett torrt.
Pricken var ju blöt och när jag krama om honom så lukta det sommar? Haha lite konstigt men det gjorde det!!
Nu sitter jag framför soffan och läser om lite på internet till provet imorgon ;d

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0